DECO GIVEAWAY - ANNEKAYRA.COM

http://www.annekayra.com/2016/07/deco-giveaway-annekayracom.html




ok sebenarnya aku join ni untuk menang huhu. ye la kan takkan nak masuk untuk kalah

bagi yang tak tau apa itu giveaway, dia macam satu ''pertandingan'' oleh bloggers lain. Tak rugi pun kalau join giveaway macam ni.mana lah tahu boleh menang.Harap kali ni boleh menang.

SAYA NAK MENANG !

Sebenarnya dah banyak giveway yang aku join tapi tak pernah menang haha. mungkin tak bernasib baik atau rezeki mungkin giveaway yang lain. Husnudzon itu perlu .

 Tunggu apa lagi ? Jom join giveaway kali ni








tag : jamil hasyim , ani syafika  ,raraihaka

No comments:

Post a Comment

Copyright© 2016 - 2017 reserved to Abdulwafiy